5 תשובות
אם תשארי בגדוד אז כן, אם תהיי בתאגד אז תהיי בתאגד.
גם אם תהיי בתאגד וגם אם תהיי בפלוגה הכל על תקן לוחם אומרת לך בתור לוחמת חילוץ והצלה
כמובן שהיא תישאר על תקן לוחם, אבל אם היא בתאגד היא כבר לא יוצאת לפעילויות בטש של פלחץ
זה על תקן אצלנו אני מכירה 3 חובשים שנמצאים בתאגד וכולם על תקן לוחם ותעודת לוחם עם זזים עם הגדוד שלנו ויש להם נשק הם לוחמים לכל דבר
לגביי פעילות וכו לא זה רק מצבי חירום והרבה פעמים לווי במעצרים והפרעות סדר
לגביי פעילות וכו לא זה רק מצבי חירום והרבה פעמים לווי במעצרים והפרעות סדר
^
זה מה שאמרתי אני לא מבינה מה את רוצה
זה מה שאמרתי אני לא מבינה מה את רוצה
באותו הנושא: