3 תשובות
תתחילי פיזיותרפיה
יכול להיות מצב שבו שריר 'עייף' ומרגיש תפוס לאורך זמן. זה יכול לקרות בגלל דלקת, הקרנה מבעיה באזור אחר, יציבה לא טובה וכו'. ממליצה לך לפנות לטיפול, לפעמים אפשר לטפל גם כשאין אבחנה ברורה. עשית את כל המאמצים כדי לאבחן ולא הצליחו, אבל זה לא אומר שאת צריכה להמשיך לסבול. את יכולה לפנות לאורתופד, לבקש פיזיותרפיה או כירופרקטיקה (רק אצל מומחה מורשה) ואולי שם יהיה שיפור.
לי היו כאבים כרוניים באזור דומה לשלך, ואחרי 10 מפגשים אצל כירופרקט זה הרבה פחות כואב, הוא 'לימד' את השרירים שלי להתנהל מחדש בצורה נכונה.
ולגבי דלקת - תפני לרופא משפחה (אולי גם האורתופד ידע) ותשאלי אם יש בדיקת דם שיכולה לבדוק דלקתיות מהסוג הזה, אולי יש.
לי היו כאבים כרוניים באזור דומה לשלך, ואחרי 10 מפגשים אצל כירופרקט זה הרבה פחות כואב, הוא 'לימד' את השרירים שלי להתנהל מחדש בצורה נכונה.
ולגבי דלקת - תפני לרופא משפחה (אולי גם האורתופד ידע) ותשאלי אם יש בדיקת דם שיכולה לבדוק דלקתיות מהסוג הזה, אולי יש.
בדיקות /צילומים מקיפות