22 תשובות
להגיד סליחה וזה לא אשמתך..איפה הקאת?
שואל השאלה:
בשירותים שלה
בשירותים שלה
אנונימית
שואל השאלה:
אני רוצה לחזור הביתה אבל הן ישנות מה לעשות?
אני רוצה לחזור הביתה אבל הן ישנות מה לעשות?
אנונימית
תגידי להן
אנונימי
פשוט חכי שאמא שלך תבוא ותקשיבי גם לי קרה הרגע שישנתי עם חברות בשקי שינה בחוץ וקמתי עם עין נפוחה ברמות היא ליטרלי סגורה מרוב נפיחות
לפתוח את הדלת ולצאת
תרגישי טוב
שואל השאלה:
אה כן ראיתי את השאלה שלך אבל אמא שלי באה אבל יש לחברה שלי בניין וזה אז איך ומה? להעיר אותה?
אה כן ראיתי את השאלה שלך אבל אמא שלי באה אבל יש לחברה שלי בניין וזה אז איך ומה? להעיר אותה?
אנונימית
תעדכני את חברה שלך בהודעה שהלכת הביתה
שואל השאלה:
מה ולצאת? זה לא יעיר את ההורים שלה?
מה ולצאת? זה לא יעיר את ההורים שלה?
אנונימית
פשוט תעירי אותה את חייבת ממש לעשות לה כזה דחיפות שתקום תגידי לה שאת מרגישה ממש רע ואמא שלך פה וזהו
אם את ממש מרגישה רע פשוט תצאי בשקט, אם סבבה תחכי קצת עד שהם יתעוררו
פשוט תצאי ותשלחי לה הודעה,
היא תבין
וכבר בוקר, אנשים קמים בשעה הזאת
מניחה שההורים שלה יקומו לעבודה
היא תבין
וכבר בוקר, אנשים קמים בשעה הזאת
מניחה שההורים שלה יקומו לעבודה
שואל השאלה:
אני לא רוצה לחכות ומצד שני לא בא לי להעיר אותה אבל בכללי אני לא סתם אצא מהבית כי גם בטח צריך לנעול וזה
אני לא רוצה לחכות ומצד שני לא בא לי להעיר אותה אבל בכללי אני לא סתם אצא מהבית כי גם בטח צריך לנעול וזה
אנונימית
כן בגלל זה אני אומרת לך תעירי אותה כי שמעי אני לא חושבת שישנתן באיזה תשע והיא תקום בקרוב..
למה כזה לא נעים לך להעיר אותה? היא בטוח תבין
שואל השאלה:
וההורים שלי לא יכולים לבוא לאסוף אותי בין 9:00-12:00
וההורים שלי לא יכולים לבוא לאסוף אותי בין 9:00-12:00
אנונימית
לא צריך לנעול, זה שעה שאנשים כבר ערים בה, הכל טוב
פשוט תבדקי כשאת יוצאת שהדלת לא על מנגנון או משהו,
שהיא לא נפתחת מבחוץ
פשוט תבדקי כשאת יוצאת שהדלת לא על מנגנון או משהו,
שהיא לא נפתחת מבחוץ
הסתדרת?אני מקווה שאת מרגישה יותר טוב
שואל השאלה:
היי וואו אתם לא מבינים
הקאתי עוד איזה 5 נגלות ואז חברה שלי התעוררה מהאור כי השארתי את הדלת של החדר שלה טיפה פתוחה כשהלכתי לשירותים והיא שאלה אותי מה קורה וזה ואז סיפרתי לה הכל ואז היא הביאה לי חולצה חדשה וההורים שלי באו לאסוף אותי וחזרתי הביתה ונרדמתי וקמתי עם חום ב11:30
עכשיו ברוך השם אני בסדר ולקחתי כדור ואני מרגישה ממש טוב
היי וואו אתם לא מבינים
הקאתי עוד איזה 5 נגלות ואז חברה שלי התעוררה מהאור כי השארתי את הדלת של החדר שלה טיפה פתוחה כשהלכתי לשירותים והיא שאלה אותי מה קורה וזה ואז סיפרתי לה הכל ואז היא הביאה לי חולצה חדשה וההורים שלי באו לאסוף אותי וחזרתי הביתה ונרדמתי וקמתי עם חום ב11:30
עכשיו ברוך השם אני בסדר ולקחתי כדור ואני מרגישה ממש טוב
אנונימית
יואוו מסכנהה מזל שאת מרגישה יותר טוב
ואיזה חמודה חברה שלךך
באותו הנושא: