34 תשובות
שואל השאלה:
ומה עם הזיהום? "המדורה הכי גדולה בישראל" זה ליטרלי הזיהום הכי גדול בישראל
ומה עם הזיהום? "המדורה הכי גדולה בישראל" זה ליטרלי הזיהום הכי גדול בישראל
אנונימית
כןכן יופי
צודקת לגמרי
ממש לא צודקת
מצטער אבל את פשוט טועה ומטעה.
אני איתך
שואל השאלה:
מה לא נכון במה שרשמתי? אני מדברת גם בתור חוויה מעצמי.
חטפתי התקף חרדה מזה
מה לא נכון במה שרשמתי? אני מדברת גם בתור חוויה מעצמי.
חטפתי התקף חרדה מזה
אנונימית
עזבי מגיב לכולם היום
קודם כל אין שום קשר לזיהום.
המפעלים עושים יותר נזק סביבתי מאשר מדורה קטנה פעם בשנה
דבר שני יש הבדל בזיקוקים של יום העצמאות ששם זה דבר מאורגן ובכל הערים לבין לג בעומר שזה חבורה של ילדים שהחליטה להרים זיקוקים
המפעלים עושים יותר נזק סביבתי מאשר מדורה קטנה פעם בשנה
דבר שני יש הבדל בזיקוקים של יום העצמאות ששם זה דבר מאורגן ובכל הערים לבין לג בעומר שזה חבורה של ילדים שהחליטה להרים זיקוקים
דבר שלישי התבטאת בצורה לא יפה
שואל השאלה:
"למה כל כך מפריע לך שאנשים נהנים" תגיד את זה לחיילים שעברו מלחמות בשביל לשמור לך על התחת ועל כל האנשים בארץ הזאת.
אולי אצלכם לא עשו זיקוקים אבל אצלנו כן וזה היה ככ לא בסדר כאילו לא מספיק המדורות
"למה כל כך מפריע לך שאנשים נהנים" תגיד את זה לחיילים שעברו מלחמות בשביל לשמור לך על התחת ועל כל האנשים בארץ הזאת.
אולי אצלכם לא עשו זיקוקים אבל אצלנו כן וזה היה ככ לא בסדר כאילו לא מספיק המדורות
אנונימית
מה זה קשור היא בעד שאנשים יהנו אבל לא על חשבון אנשים ובעלי חיים עם טראומות,זה פשוט כל כל אגואיסטי משרשמת תגדיל תראש
שואל השאלה:
"מדורה אחת קטנה?" תגיד לי איפה אתה חי? עם כל המדורות שעשו אפשר לעשות לשרוף את כל תל אביב כמה פעמים
"מדורה אחת קטנה?" תגיד לי איפה אתה חי? עם כל המדורות שעשו אפשר לעשות לשרוף את כל תל אביב כמה פעמים
אנונימית
זה לא משנה זה לא מזיז לכדור הארץ
תבדקי מה גורם מספר אחת לזיהום ותבדקי איפה נמצא ברשימה "מדורות בלג בעומר"
את יודעת טוב מאוד שאני צודק ופשוט לא נעים לך לחזור בך, מובן לגמרי.
תבדקי מה גורם מספר אחת לזיהום ותבדקי איפה נמצא ברשימה "מדורות בלג בעומר"
את יודעת טוב מאוד שאני צודק ופשוט לא נעים לך לחזור בך, מובן לגמרי.
שואל השאלה:
אני לא צריכה לחזור בי
המדורות כן מזהמות. אולי לא כמו מפעלים אבל כל מדורה מזהמת.
אני לא צריכה לחזור בי
המדורות כן מזהמות. אולי לא כמו מפעלים אבל כל מדורה מזהמת.
אנונימית
שואל השאלה:
למה אנשים צריכים להתכונן?
רוצים זיקוקים? תמצאו דרך שהם יהיו שקטים.
אף אחד לא צריך לסבול בשביל שאנשים אנוכיים כמוך יהנו
למה אנשים צריכים להתכונן?
רוצים זיקוקים? תמצאו דרך שהם יהיו שקטים.
אף אחד לא צריך לסבול בשביל שאנשים אנוכיים כמוך יהנו
אנונימית
די נו בחייאת את קטנונית המדורות לא מזהמות בכלל את כדור הארץ
טוב עזבי את טרולרית
שואל השאלה:
יש ככ הרבה דברים להנות, למה על חשבון אנשים שליטרלי לחמו בשביל שתשב בנוח ולא בקבר
יש ככ הרבה דברים להנות, למה על חשבון אנשים שליטרלי לחמו בשביל שתשב בנוח ולא בקבר
אנונימית
שואל השאלה:
"לא מזהמות בכלל" אם אתה אמרת חג שמח לכולנו
נדבר עוד 20 שנה
"לא מזהמות בכלל" אם אתה אמרת חג שמח לכולנו
נדבר עוד 20 שנה
אנונימית
תקשיבי תקשיבי אני יגיד את זה פעם אחת ובזה סיימנו תדיון
את ילדה קטנה שעדיין לא מבינה איך החיים עובדים, תגדלי קצת תפתחי ראש ותשכילי להבין שאת לא תמיד צודקת, בהצלחה.
את ילדה קטנה שעדיין לא מבינה איך החיים עובדים, תגדלי קצת תפתחי ראש ותשכילי להבין שאת לא תמיד צודקת, בהצלחה.
שואל השאלה:
תלמד לקבל דברים ששונים מהדעה שלך.
בנתיים אני עונה ונותנת עובדות בזמן שאתה רושם "ילדה קטנה שעדיין לא מבינה איך החיים עובדים" אתה ילד בן 18 שהבין שהוא חוקי אז הרים את האף.
הו ו"בזה סיימנו תדיון"
תלמד לקבל דברים ששונים מהדעה שלך.
בנתיים אני עונה ונותנת עובדות בזמן שאתה רושם "ילדה קטנה שעדיין לא מבינה איך החיים עובדים" אתה ילד בן 18 שהבין שהוא חוקי אז הרים את האף.
הו ו"בזה סיימנו תדיון"
אנונימית
מה את מתבכיינת
אנונימי
שואל השאלה:
איזה מגניב אתה^
איזה מגניב אתה^
אנונימית
וואי ממש הייתי בטוחה שאני היחידה שזה מציק לה . ממש כיף לשמוע שאני לא
שואל השאלה:
צדיקה בסדום
צדיקה בסדום
אנונימית
תפסיקו להתבכיין שתיכן
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימי כשתהיה בצבא תהיה במלחמות תראה חברים שהפכו לאחים שלך מתים לך מול האנשים תדבר איתי
אנונימי כשתהיה בצבא תהיה במלחמות תראה חברים שהפכו לאחים שלך מתים לך מול האנשים תדבר איתי
אנונימית
אני חושבת שאת צודקת בקטע של הזיקוקים, אתם רוצים לכבד ולדאוג לאנשים שזיקוקים מדליק להם טריגר אז תעשו את זה עד הסוף, לא יקרה כלום אם לא יהיה זיקוקים
שואל השאלה:
בדיוק!!
בדיוק!!
אנונימית
את צודקת לגמרי
אני חושבת שכל הנושא של ל"ג בעומר הוא מגוחך
וגם גורם לעבודת אלילים כי אתם בעצם מתפללים לאל האש
זה פשוט מגוחך לראות איך אנשים הופחים לחיות בגלל כלום
אני פושט מרחמת על החיילים שלנו גם הגנו על המדינה שלנו וגם צריכים לסבול בגלל טיפשות של אחרים
ושלא נתחיל לדבר על החיות וילדים
כאילו איך אנשים בכלל חושבים שזה רעיון טוב כל הסיפור הזה
אני חושבת שכל הנושא של ל"ג בעומר הוא מגוחך
וגם גורם לעבודת אלילים כי אתם בעצם מתפללים לאל האש
זה פשוט מגוחך לראות איך אנשים הופחים לחיות בגלל כלום
אני פושט מרחמת על החיילים שלנו גם הגנו על המדינה שלנו וגם צריכים לסבול בגלל טיפשות של אחרים
ושלא נתחיל לדבר על החיות וילדים
כאילו איך אנשים בכלל חושבים שזה רעיון טוב כל הסיפור הזה
את צודקת לגמרי באיזה עיר את גרה?
שואל השאלה:
חיפה
חיפה
אנונימית
שואל השאלה:
cute as hell
זה לאו דווקא אל האש
הם מתפללים לבנאדם שנפטר.
זה כמו להתפלל לישו
cute as hell
זה לאו דווקא אל האש
הם מתפללים לבנאדם שנפטר.
זה כמו להתפלל לישו
אנונימית