9 תשובות
כן תגיד זה מעולה
תגיד!
כן תגיד
שואל השאלה:
למה ? מה הסיבה שאני יגיד לה ?
זה לא מוזר ?
אנונימי
לא, זה גם יראה לה שהיא באמת חשובה לך לדעתי, זה לפחות מה שאני הייתי חושבת אם היו אומרים לי את זה
שואל השאלה:
היי תגידו חשבתי אולי לשלוח הודעה כזאת
היי( שם שלה ) תגידי אני לא מספיק בשבילך
שאת צריכה עוד חברים
מה כול כך חסר לי
כמעט שאף פעם אני לא מסרב לשום בקשה שלך
ואני עושה הכול מאהבה
באמת שאני מתקשה להבין ...
ברגע שאת אומרת את זה
אני מרגיש כאילו אני בשבילך אוויר .
ואני יודע שאני לא ככה בשבילך את כן מתייחסת אליי .
בכול זאת זה מרגיש מוזר קצת
אנונימי
^ לא אחי
תשלח משהו תגיד לה את זה פשוט בלי יותר מידי דברים
^^ לומר את האמת אני לא חושבת שאת כל זה כי אז אתה מעביר את הנושא שיחה ממנה אליך אם אתה מבין למה אני מתכוונת...