4 תשובות
לדעתי הנשים כי הן עם הילדים ועבודה וחוגים וקורסים אבל אף צד בזוגיות לא באמת צריך לסבול
למה מישהו צריך
לסבוך
אף אחד, זו בחירה להיות בזוגיות
גברים
בעיקר מהשיער שלנו בכפיות
או המצב שלנו בקניות