23 תשובות
היום יום הולדת
היום יום הולדת
היוםם יוםם הולדתת
מזל טוב
אם את רוצה תעלי טיימר של תאריך יום הולדת . ומזל טובב
מזל טובב
תעלי אולי כזה כבר לא בת (הגיל שלך) יותר
אנונימי
אממ תעלה שזה היום הולדת שלך
מזל טוב!!
ואפשר תמונה שלך עם התאריך ואיזה אימוגי של יום הולדת כדאי שיבינו
קודם כל- מזל טובב!!
דבר שני- אם באלך שידעו את יכולה להעלות עוגה או תמונה עם בלונים או סתם תמונה שלך עם שיר כזה של יומולדת
ץעלי*
שואל השאלה:
תודה לכולםם3>>
אנונימית
כן כדאי, את יכולה להעלות בבוקר תמונה שלך במראה ולרשום "b day"!
אנונימי
מזלטט!!
תכתבי בסטורי happy birthday to myself ותוסיפי לבבות
תרשמי "שרדתי עוד שנה" על רקע שחור בעיני זה יכול להיות נחמד אבל מה שאת מחליטה
מזל טובב
מזל טוב הרבה שמחה ובריאות❤
אולי תעשי תמונה עם זר או משהו כזה ותעלי, אבל רק אם את אוהבת אותה:)
מזל טוב
מזל טוב אחי תעלה אם בא לך סטורי עם הגיל ותעשה כזה אימוגי של יום הולדת ככה כולם עושים
מזל טובבבב!
מזל טוב ליי
מזל טובב
happy birthday to me