8 תשובות
נקניקייה טיפה יותר
אין דבר כזה מה יותר משמין, אנשים משמינים מתזונה כוללת ולא ומאכל אחד. וזה תלוי בכמות שאת אוכלת
אנונימי
נשמע לי יותר הגיוני שנקניקיה. אבל שניצל יותר גדול
זה לא שיש מאכל אחד יותר משמין או אחד פחות
אם יהיה לנו 100 קלוריות של נקניקיות ו100 קלוריות של שניצל אז הם ישמינו באותה מידה, כמו שקילוגרם נוצות שוקל כמו קילוגרם אבנים
השאלה היא מה הגודל של הנקניקיה ומה הגודל של השניצל כדי לדעת כמה קלוריות יש בכל אחד
שניצל זה עם פרורי לחם אז ניראלי ששניצל יותר
לא יודעת אם משמין אבל נקניקיות זה ליטרלי כל הסחלה של הבשר פשוט תאכלי שניצל
שניצל