6 תשובות
בעיניי אייפון 11 כבר לא שווה את המחיר שלו...
סדרה ישנה וזה עדיף לך לקנות משהו אחר
סדרה ישנה וזה עדיף לך לקנות משהו אחר
אייבורי מחסני חשמל ksp
יש לי לא ממליץ
מת להחליף אותו
תחסכי ל15 או 16
או איך שלא יקראו להם
מת להחליף אותו
תחסכי ל15 או 16
או איך שלא יקראו להם
אני מתה 15 או 16 קודם כל נחכה שיצא ה 14 עוד כמה חודשיים
לול
הוא פשוט יהיה כמו כולם
ה15 או ה16 כנראה יראו אחרת או יהיו טובים הרבה יותר
הוא פשוט יהיה כמו כולם
ה15 או ה16 כנראה יראו אחרת או יהיו טובים הרבה יותר
בשוק