6 תשובות
מלח יותר לבן ונקי ויותר קטן
אפשר להבדיל, אבל הייתי טועמת לייתר ביטחון חח
אני חושב בלי שום תהליך פיזיקלי להפרדה של תערובות אז לא נראלי בלי לטעום
אני מבדילה גי הגרגרים של הסוכר גדולים משל מלח לרוב אבל אני בכל זאת טועמת חח
אנונימי
אני ייבדיל כי מלח זה קטן ודק כזה והסוכר הוא יותר גדול.. לא קשה להבדיל dd: