6 תשובות
שואל השאלה:
אני לא לחוצה בכלל.. להפך אני אדישה לדברים
אם זה יימשך מה לעשות?
אני לא לחוצה בכלל.. להפך אני אדישה לדברים
אם זה יימשך מה לעשות?
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא רוצה לשתף אף אחד כי בכללי אני לא מרגישה עם זה בנוח וזה גורם לי אחרכך להרגיש רע עם עצמי. אני לא יודעת למה אני פשוט מעדיפה שלא לדבר על דברים שמפריעים לי..
ובטח שלא את אמא שלי כי היא תתחיל לחשוב דברים.
אני תמיד מדחיקה דברים אבל מה שונה הפעם שאין לי תיאבון?
אם הייתי משתפת מישהו זה את חברה שלי אבל אנחנו לא ממש מדברות בגלל משהו שקרה
אני לא רוצה לשתף אף אחד כי בכללי אני לא מרגישה עם זה בנוח וזה גורם לי אחרכך להרגיש רע עם עצמי. אני לא יודעת למה אני פשוט מעדיפה שלא לדבר על דברים שמפריעים לי..
ובטח שלא את אמא שלי כי היא תתחיל לחשוב דברים.
אני תמיד מדחיקה דברים אבל מה שונה הפעם שאין לי תיאבון?
אם הייתי משתפת מישהו זה את חברה שלי אבל אנחנו לא ממש מדברות בגלל משהו שקרה
אנונימית
שואל השאלה:
וזה בסדר שאת מדברת על עצמך הכל טוב. וגם תודה שאת עוזרת לי :)
וזה בסדר שאת מדברת על עצמך הכל טוב. וגם תודה שאת עוזרת לי :)
אנונימית
שואל השאלה:
האמת חוץ ממה שאמרתי לך אני לא מרגישה עוד משהו נפשי שעובר עליי.
האדישות הזאת באה נראלי מזה שאין לי כוח כבר. פשוט שיעבור הכל ויהיה יותר טוב. וגם בגלל שאני לא משתפת כלום אז אני נשארת אדישה למצב..
אני בכל מקרה אכתוב בפתקים בטלפון על מה שקרה יותר מפורט ונראה אם ארגיש יותר טוב
האמת חוץ ממה שאמרתי לך אני לא מרגישה עוד משהו נפשי שעובר עליי.
האדישות הזאת באה נראלי מזה שאין לי כוח כבר. פשוט שיעבור הכל ויהיה יותר טוב. וגם בגלל שאני לא משתפת כלום אז אני נשארת אדישה למצב..
אני בכל מקרה אכתוב בפתקים בטלפון על מה שקרה יותר מפורט ונראה אם ארגיש יותר טוב
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא יודעת.. כאילו סוג של רבתי עם חברה שלי אבל השלמנו פחות או יותר.
התחלתי גם לדבר עם מישהו ואני לא יודעת אם הוא בעיניין או לא אני בתסביכים.
וכאילו אני בדרך כלל אוכלת הרבה אני לא יודעת מה קרה לי ביומיים האחרונים אני לא חושבת בכלל על אוכל או על לאכול
אני לא יודעת.. כאילו סוג של רבתי עם חברה שלי אבל השלמנו פחות או יותר.
התחלתי גם לדבר עם מישהו ואני לא יודעת אם הוא בעיניין או לא אני בתסביכים.
וכאילו אני בדרך כלל אוכלת הרבה אני לא יודעת מה קרה לי ביומיים האחרונים אני לא חושבת בכלל על אוכל או על לאכול
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה
תודה רבה
אנונימית