20 תשובות
האמת? שלא
יצא לי להתאהב במישהו שגר כמעט שעתיים ממני
ממש לא
כן אם זה יותר משעתיים נסיעה כזה
יכול להיות אם הוא גר במרחק של יותר משעה שעה וחצי באוטו זה מוגזם לדעתי
לא
אבל חייב לפחות פעם ביום שיחת וידאו
ןפגישה פעם בשבוע/שבועיים
אפשר לפסול אבל לא הייתי פוסל
ברור, מה אני אסע 5 שעות לאילת (למשל) כל פעם?
שואל השאלה:
יש מישהו שיש לי רגשות אליו ואני חושבת שגם לו יש ושזה הדדי הבעיה היא שהוא גר בצפון ואני בדרום
ואנחנו כן נפגשנו הרבה פעמים פשוט זה קצת מסובך
אנונימית
אם זה הפרשים של צפון לדרום אז בעייתי אבל אם זה לא ממש רחוק אז לא
אז מה בסוף עוברים לגור ביחד..
כן
הייתי בקטע עם מישהו מאילת. וזו היתה טעות כי זה פשוט בלתי אפשרי ולמדנו את זה בדרך הקשה
תלוי עד כמה רחוק
שואל השאלה:
חיפה ואשדוד, זה מוגזם? כאילו זה מרגיש לי בקצה השני של הארץ
אנונימית
ממש לא