2 תשובות
שואל השאלה:
יש לי את זה רק לחלק מהסירטוניפ למה?
יש לי את זה רק לחלק מהסירטוניפ למה?
אנונימית
כפתור של חץ בצד של הסרטון, אמור להיפתח אפשרויות שיתוף. ללחוץ על הצהוב בצד שמאל למעלה
באותו הנושא: