10 תשובות
זה הגיוני אבל לא בסדר
אנונימית
שואל השאלה:
מודעת לזה שזה לא בסדר מצידי:(
אנונימית
כל אחד וטעמו ...
אבל זה כאילו קצת לא בסדר
אבל תקשיבי אנונימית
זכותך לאהוב את מי שבאלך
ועם את לא בקטע שלו את לא בקטע שלו
אבל אולי תנסו לפחות להיות ידידים ?
כי כאילו עם אתם ממש מתחברים וזה זה יכול לצאת מגניב, לא?
ממש לא.
שואל השאלה:
רויטל
הוא ממש רוצה לחזור איתי לקשר אני לא מסוגלת להתסכל עליו אפילו הוא גם ילדותי בצורה מפחידה
אנונימית
ואו אממ זה פחות בסדר לפי דעתי
כאילו עם את לא רוצה להיות איתו /לדבר איתו רק בגלל המראה החיצוני...
אבל אממ עם את גם לא מתחברת לאופי שלו זה משהו אחר
אבל לא יודעת
תעשי מה שבאלך
אבל נראלי שזה לא הכי בסדר לא לדבר עם מישהו רק בגלל המראה החיצוני
שואל השאלה:
רויטל,אני לא עושה דברים כאלה בדרך כל יש לי ידיד שהוא מכוער ממש לטעמי, ובכל זאת בקשר איתו אבל הוא זה כאילו ממש ממש מכוער בקטע שאי אפשר להסתכל עליו..
אנונימית
קורה לי כל הזמן
יש את הביוטי באבל שאנשים יותר סלחניים לאנשים יפים כי הם יותר מחבבים אותם
אבל ממש שנאה?
יכול להיות שזה לא בגלל הכיעור לבד אלא כי הוא נראה טיפוס שאת לא מתחברת אליו
מראה לפעמים מציג טיפוס
יכול גם אדם שנחשב יפה בחברה להראות בלתי נסבל למי שקולט את הטיפוס