42 תשובות
נראלי שכן
כן
שואל השאלה:
כן, שני בנים, אנחנו גייז.
כן, שני בנים, אנחנו גייז.
אנונימי
בטח
כן אבל כיתה ח זה נשמע כזה שהוא עדיין לא בוגר אבל לא יודע כנראה שזה כל ילד לעצמו
למה לא
כן.
שמע זה גבולי אבל זה יכול לעבוד
שואל השאלה:
מה.. זה שני בנים^^^^^
מה.. זה שני בנים^^^^^
אנונימי
נחמד, ומה שאתה חושב פשוט זה לא משהו שיכולים להגיד לך זה לפי מה שאתה חושב
אנונימי
^^אם הכוונה אליי אז בהתחלה קראתי בת כשרשמת בן 14 אבל אז שיניתי
כן
אנונימי
כן. אני בן 15 אבל אין לי
ברור! אני לא רואה מה הבעיה בזה, בסך הכל שנה או משהו.
ברור
לא ולא בגלל שזה שני בנים
אמנם על הנייר זה נראה כלום הפרש של שנה אבל בין כיתה י לכיתה ח זה הבדל גדול בהתנהגות ובחשיבה זה עולמות שונים
אמנם על הנייר זה נראה כלום הפרש של שנה אבל בין כיתה י לכיתה ח זה הבדל גדול בהתנהגות ובחשיבה זה עולמות שונים
לא חושב שבן 14 בלי קשר לבנים לא צריך זוגיות אבל זה הולך
יאפ
כן אני חושבת
אממ אם הילד מכיתה ח מוכן לזה והילד מכיתה י מבין את החסרונות(שזה להתחשב בו מבחינת לימודים, מבחינת הצרכים והרצונות שלו וכו)אז כן
נראה לי שכןן
15 זה כיתה ט וזה בסדר לדעתי
אני מניחה שכן , בהצלחה!
כןן רוצים להיות הגייז פרינדס שלי??
אנונימית
ברור שזה בסדר!
תעשה מה שהלב שלך מרגיש. ואם זה מרגיש לך נכון, לך על זה בכל הכוח.
בהצלחה רבה לשניכם ❤
תעשה מה שהלב שלך מרגיש. ואם זה מרגיש לך נכון, לך על זה בכל הכוח.
בהצלחה רבה לשניכם ❤
אנונימית.
אל. זה נשמע מוזר
אל. זה נשמע מוזר
לא
ברור שכן, מוזר שיש כאן כאלה שכתבו שלא. זה סך הכל שנה זה כלום
אנונימי
ברור
לדעתי לא
התורה אסרה על מערכת זוגית שכזו, שכן היא עלולה להוביל ליצר הרע וכתוצאה מזה למשכב זכר, שהוא איסור מפורש מדאורייתא (וְאֶת זָכָר לֹא תִשְׁכַּב מִשְׁכְּבֵי אִשָּׁה תּוֹעֵבָה הִיא (ויקרא, י"ח, כ"ב).
התורה אסרה על מערכת זוגית שכזו, שכן היא עלולה להוביל ליצר הרע וכתוצאה מזה למשכב זכר, שהוא איסור מפורש מדאורייתא (וְאֶת זָכָר לֹא תִשְׁכַּב מִשְׁכְּבֵי אִשָּׁה תּוֹעֵבָה הִיא (ויקרא, י"ח, כ"ב).
אנונימי
לא..
ח' ו-י' נשמע לא הכי מתאים
תחשבו ששנה הבאה זה ט' ו-י"א
ח' ו-י' נשמע לא הכי מתאים
תחשבו ששנה הבאה זה ט' ו-י"א
כן בהצלחה חמוד
אנונימית
הכיתות לא משנות כי בגיל אתם סך הכל הפרש של שנה אבל זה מאוד תלוי בבני אדם
לדעתי זה כן יכול לעבוד
לדעתי זה כן יכול לעבוד
חלקית בכיתה י כבר רוצים הרבה ו ח פחות אז צריך ש הזה ב י לא ילחץ על הזה ב ח
שואל השאלה:
תודה לכולם.ן.
תודה לכולם.ן.
אנונימי
בשמחה!!
ובהצלחה לכם:))
ובהצלחה לכם:))
לא אבל בלי קשר לזה שזה שני בנים. ח' ו-י' זה מוזר. גייז זה אחלה פשוט ההפרש לא הגיוני, ובגיל הזה עדיף באותה שכבה
אם אתה והוא חושבים שזה בסדר אז זה בסדר .. (וגם לדעת כולנו זה בסדר)
לא משנה .. נכון כתבתי שגם לדעת כולנו זה בסדר? אז מסתבר שזה לא אבל אני עדיין חושבת שזה בסדר אז לכו על זה ובהצלחה
באותו הנושא: