6 תשובות
ישמצב אבל זה ממש לא שווה להם ואני אסביר, נגיד הם עושים את זה ועל הדרך הורסים את כל הבסיסים שלנו, עדיין יש נגיד צוללות או מטוסים באוויר שיחזירו להם מספיק כדי שזה לא ממש יהיה שווה להם, וגם כל העולם יצא עליהם כי זאת הפרה מפורשת של אמנת ז'נבה
אנונימי
אין להם פצצה
והם לא יעשו את זה
וגם לישראל יש מערכות הגנה נגד זה
והם לא יעשו את זה
וגם לישראל יש מערכות הגנה נגד זה
זה לא יקרה הפ יודעים רק לדבר
אם הם יעשו את זה הם הורגים את עצמם כי כל המדינות יהיו איתם במלחמה
אם הם יעשו את זה הם הורגים את עצמם כי כל המדינות יהיו איתם במלחמה
מאז שסבתא רבתא שלי נולדה הם מאיימים
ולא הם לא יעשו את זה כי אז יפוצצו גם אותם
ולא הם לא יעשו את זה כי אז יפוצצו גם אותם
הצבא שלנו הרבה יותר חזק מהם ושתיני יודעים שזה לא יקרה
שטויות במיץ
באותו הנושא: