2 תשובות
אין לדעת, משרד החינוך קובע את חלוקת הניקוד בין הסעיפים לאחר שהבוחנים דוגמים כמה מחברות של תלמידים (מבלי לתת ציון).
בדר"כ, ישתדלו להעניק יותר ניקוד לסעיפים שרוב התלמידים הצליחו בהם ןפחות ניקוד לסעיפים שהרבה נפלו בהם.
הם לא חושפים את החלוקה לתלמידים.
בדר"כ, ישתדלו להעניק יותר ניקוד לסעיפים שרוב התלמידים הצליחו בהם ןפחות ניקוד לסעיפים שהרבה נפלו בהם.
הם לא חושפים את החלוקה לתלמידים.
6/7
באותו הנושא: