4 תשובות
שואל השאלה:
אבל מה לומר בידיוק לא נעים לי לומר השכר לא מספיק לעומת העבודה הקשה, ואני גם לא עובדת ממש ממש טובה אני נראלי ממש אחלה אבל לא מעבר אז אני לא אגיד לו אני עובדת טובה מאוד
תגידי לו אם אפשר בבקשה העלאה במשכורת??
תגידי לו את זה כשתהיי בגיל 16
כן באותו הזמן ותסבירי כמו שהסברת פה