8 תשובות
לדעתי זה ממש יפה. ואני ממש לא אומרת את זה כי לי יש כזה
תעשה
אגב גם לי יש טראגוס ועגיל ובאוזן השנייה יש לי הליקס וכשעשיתי ספטום הרגשתי כמו ילד סנטר אז הורדתי ועשיתי נזם וזה נראה ממש טוב
לדעתי זה יפה ואם אתה חושב שזה רעיון טוב זה לא חשוב מה אחרים חושבים
יש לי נזם זה אחלה בחלה לדעתי
ותגיד לו שמקסימום תוריד אם לא תאהב
מוגזם אחי מה אתה בחורה
Xta
לדעתי זה יפה
אל תעשה
אני אומרת שכדאי זה ממש יפה נזם לבנים
באותו הנושא: