8 תשובות
לדעתי זה ממש יפה. ואני ממש לא אומרת את זה כי לי יש כזה
תעשה
אגב גם לי יש טראגוס ועגיל ובאוזן השנייה יש לי הליקס וכשעשיתי ספטום הרגשתי כמו ילד סנטר אז הורדתי ועשיתי נזם וזה נראה ממש טוב
אגב גם לי יש טראגוס ועגיל ובאוזן השנייה יש לי הליקס וכשעשיתי ספטום הרגשתי כמו ילד סנטר אז הורדתי ועשיתי נזם וזה נראה ממש טוב
לדעתי זה יפה ואם אתה חושב שזה רעיון טוב זה לא חשוב מה אחרים חושבים
יש לי נזם זה אחלה בחלה לדעתי
ותגיד לו שמקסימום תוריד אם לא תאהב
ותגיד לו שמקסימום תוריד אם לא תאהב
מוגזם אחי מה אתה בחורה
לדעתי זה יפה
אל תעשה
אני אומרת שכדאי זה ממש יפה נזם לבנים
באותו הנושא: