4 תשובות
הי,
את שואלת שאלה לא פשוטה שכנראה אין לה תשובה נכונה או נכונה לכל אדם.
בולמוס אכילה היא התמודדות כמו כל התמודדות. יש שיגידו קלה ויש שיגידו פחות קלה - אבל חיים אתה.. לפעמים היא נחלשת עם הזמן ולפעמים מתחזקת.. כך שקשה מאוד להכליל. מה שחשוב הוא שבן הזוג אשר מחליט מראש להצטרף להתמודדות הזו, לוקח על עצמו קושי אבל כנראה שישנם האנשים שהתגמול שהם זוכים לו, עולה אלפי מונים על הקושי המשותף שהם חווים. וישנם אנשים שזה לא מתאים להם וזה גם בסדר גמור.
אני מבין את התהיות והמחשבות שעולות לך בראש.. חקירה זו שאת עושה עם עצמך ראויה להערצה.. אולי התייעצות עם חבר.ה, קרוב.ה או כל אדם שאת סומכת עליו שיקשיב לך, תעזור לך להבין את בכיוון הנכון והשלם עבורך.
אני רוצה לספר לך שאני מתנדב בסה"ר - סיוע והקשבה ברשת.
אם תרצי להמשיך ולשתף באנונימיות, אני מזמין אותך לצ'אט שלנו שם תוכלי לקבל אוזן קשבת וכתף תומכת.
מחכים לך אם תרצי בכך,
שלך,
מתנדב סה"ר.
את שואלת שאלה לא פשוטה שכנראה אין לה תשובה נכונה או נכונה לכל אדם.
בולמוס אכילה היא התמודדות כמו כל התמודדות. יש שיגידו קלה ויש שיגידו פחות קלה - אבל חיים אתה.. לפעמים היא נחלשת עם הזמן ולפעמים מתחזקת.. כך שקשה מאוד להכליל. מה שחשוב הוא שבן הזוג אשר מחליט מראש להצטרף להתמודדות הזו, לוקח על עצמו קושי אבל כנראה שישנם האנשים שהתגמול שהם זוכים לו, עולה אלפי מונים על הקושי המשותף שהם חווים. וישנם אנשים שזה לא מתאים להם וזה גם בסדר גמור.
אני מבין את התהיות והמחשבות שעולות לך בראש.. חקירה זו שאת עושה עם עצמך ראויה להערצה.. אולי התייעצות עם חבר.ה, קרוב.ה או כל אדם שאת סומכת עליו שיקשיב לך, תעזור לך להבין את בכיוון הנכון והשלם עבורך.
אני רוצה לספר לך שאני מתנדב בסה"ר - סיוע והקשבה ברשת.
אם תרצי להמשיך ולשתף באנונימיות, אני מזמין אותך לצ'אט שלנו שם תוכלי לקבל אוזן קשבת וכתף תומכת.
מחכים לך אם תרצי בכך,
שלך,
מתנדב סה"ר.
קישורים מצורפים:
אני ביסקסואלית וניראלי שכן
כל עוד נישאר גם לי אוכל
כל עוד נישאר גם לי אוכל
בחיים לא
אנונימית
אני לסבית ולא בחיים לא הייתי יוצאת עם מישהי כזאת
באותו הנושא: