2 תשובות
כן כל שטח בנפרד
כי מה שמתחת ציר הy יהיה שטח שלילי
כי מה שמתחת ציר הy יהיה שטח שלילי
כן, חובה לחשב כל שטח בנפרד.
בחישוב השטח שנמצא מתחת לציר ה- x,
יש להוסיף מינוס לפני האינטגרל.
כשמחשבים את השטח הכולל, יש לחבר בין השטחים שהתקבלו. בהצלחה
בחישוב השטח שנמצא מתחת לציר ה- x,
יש להוסיף מינוס לפני האינטגרל.
כשמחשבים את השטח הכולל, יש לחבר בין השטחים שהתקבלו. בהצלחה
באותו הנושא: