9 תשובות
כן תודה רבה אחי
אנונימי
בהצלחהה
תודה גם לך
יאללה חברים לא לוותר זה שלכם אה
אנונימי
בהצלחה ילדודס. זה חשוב, תענו נכון.
כן ואני נכשלת בדוק
וואלה? מתי זה מועד ב
אנונימי
אני לא, ניגשתי שנה שעברה. אך בהצלחה לכל הניגשים!
אה בחופש הגדול בהצלחה שיהיה לך
אנונימי
באותו הנושא: