19 תשובות
אני
למה?
למה?
את רוצה להשוואת תשובות?
אני זוכר טיפה
אני זוכר טיפה
כן , זה מבחן ממש קשה , המבחן הזה היה לי אותו לפני איזה שבוע ואני עדיין זוכר את המסה של השמש בגללו
שואל השאלה:
לא חשוב יצאתי ממנו עכשיו
טראומה
לא חשוב יצאתי ממנו עכשיו
טראומה
שואל השאלה:
באמת שכן אני זוכרת את המסה של כדהא גם איל כותבים כדור הארץ ברשי תיבות
אני בדוק נכשלתי
באמת שכן אני זוכרת את המסה של כדהא גם איל כותבים כדור הארץ ברשי תיבות
אני בדוק נכשלתי
שואל השאלה:
אני לא ממש זוכרת אבל אם תגיד מה יצא לך אני אדע להגיד אם זה מה שיצא לי או לא
אני לא ממש זוכרת אבל אם תגיד מה יצא לך אני אדע להגיד אם זה מה שיצא לי או לא
בשאלה הראשונה בסעיף לא זוכר, (בשאלה של לחשב את בכוחות הפועלים על כדה"א) אז עשיתי:
הכוח שפועל על כדור הארץ מהשמש + הכוח שפועל על כדה"א מנוגה - (מינוס) הכוח שפועל על כדה"א ממאדים
הכוח שפועל על כדור הארץ מהשמש + הכוח שפועל על כדה"א מנוגה - (מינוס) הכוח שפועל על כדה"א ממאדים
^
יאיי
בסעיף א של אותה שאלה, מה עשית?
יאיי
בסעיף א של אותה שאלה, מה עשית?
שואל השאלה:
אני לא חושבת שעשיתי ואם כן אז בטח טעות כי אני ממש לא הבנתי אותה
אני לא חושבת שעשיתי ואם כן אז בטח טעות כי אני ממש לא הבנתי אותה
זה היה שלפי הסעיפים של אותה שאלה אנחנו תריכים לכתוב איזה סעיף לא משתמשים בקוטר של השמש נראלי
או של השמש או של כדה"א או קוטר בכללי
או של השמש או של כדה"א או קוטר בכללי
^^
אני אותו דבר.
אני אותו דבר.
^^אני גם זוכר את הרדיוס של כדה"א
78
חשבתי שאני אקבל 30
חשבתי שאני אקבל 30
אבל לפחות מעל נכשל!!
שואל השאלה:
טוב שלך
טוב שלך
אבל שמעי , אני גאה בך , המבחן היה כלכך קשה , אני גאה בך שלפחות עברת אותו!!
שואל השאלה:
זה נכון יש לנו לפחות 8 נקודות כבר טוב
זה נכון יש לנו לפחות 8 נקודות כבר טוב
פססט
כמה קיבלת במבחן?
בידיוק היום קיבלתי תשובות למבחן ונזכרתי בשאלה הזאת חחח
כמה קיבלת במבחן?
בידיוק היום קיבלתי תשובות למבחן ונזכרתי בשאלה הזאת חחח
שואל השאלה:
חחח נקודה מעל נכשל
כמה אתה?
חחח נקודה מעל נכשל
כמה אתה?
באותו הנושא: