4 תשובות
הוא לא 3 יחל הוא 5^
והיה די קל
החלק השני היה בדיחה
אנונימי
לדעתי האנליטית הייתה קצת מוגזמת, ולא ממש הצלחתי אותה. שתי החקירות היו יחסית בסדר אבל
אנונימית
עשיתי 1 2 5
באנליטית סעיף ד היה קשה, ווקטורים היתה קלה והחקירה היתה קצת ארוכה אבל לא קשה
שואל השאלה:
החדוא היה חמוד זה כן. הסעיף האחרון של המרוכבים פשוט לא הצלחתי אותו וסעיף ד של אנליטית הביא לי איידס.
אנונימי