4 תשובות
הוא לא 3 יחל הוא 5^
והיה די קל
החלק השני היה בדיחה
והיה די קל
החלק השני היה בדיחה
אנונימי
לדעתי האנליטית הייתה קצת מוגזמת, ולא ממש הצלחתי אותה. שתי החקירות היו יחסית בסדר אבל
אנונימית
עשיתי 1 2 5
באנליטית סעיף ד היה קשה, ווקטורים היתה קלה והחקירה היתה קצת ארוכה אבל לא קשה
באנליטית סעיף ד היה קשה, ווקטורים היתה קלה והחקירה היתה קצת ארוכה אבל לא קשה
שואל השאלה:
החדוא היה חמוד זה כן. הסעיף האחרון של המרוכבים פשוט לא הצלחתי אותו וסעיף ד של אנליטית הביא לי איידס.
החדוא היה חמוד זה כן. הסעיף האחרון של המרוכבים פשוט לא הצלחתי אותו וסעיף ד של אנליטית הביא לי איידס.
אנונימי