4 תשובות
להבין את השורש
ממה זה נובע
פחד הוא דבר בריא וטבעי,
פשוט צריך לדעת לווסת אותו.

"אשרי אדם מפחד תמיד"
תנסה לקיים כמה שיותר תקשורת אם אנשים. לפעמים זה הכי טוב לעשות משהו שאתה פוחד ממנו
עזרה בהתאהבות (פריקה)

אז ככה,
יש מישהי מיוחדת ממש שאנחנו מתכתבים כבר שנה בוואטסאפ
והשיח שלנו
נהיה עם הזמן
ממש מרגש
והפך לי את הלב
הייתי כותב לה שירים
ושולח לה לביקורת
כאילו זה סתם שירים
למרות שזה היה שירים עליה
והיא הייתה כל הזמן
מגיבה תגובות נורא אוהבות
מתוק ומקסים
ותשלח עוד
ואויש אתה כותב כל כך יפה
וזה גרם לי להתאהב בה
כל כך חזק וכל פעם אמרתי לה שאני רוצה להיפגש איתה במציאות
אבל היא תמיד איכשהו דחתה את זה באלגנטיות היא לא הראתה שהיא לא רוצה אבל היא גם לא הראתה שהיא כן רוצה
ומצד שני היו מקרים שממש היו בינינו שיחות שאפשר לראות מהן במובהק שהיא רוצה אותי
והיינו מדברים בשיחות טלפון ארוכות
והיו לילות שלמים שבכיתי בגללה
והייתי רץ לפארקים מסתכל לשמיים ובוכה
ואפילו פעם רציתי להתאבד בגללה
כי שמרתי כל כך בבטן
ובסוף אמרתי לה
שאני מאוהב בה
והיא אמרה שהיא לא מבינה איך אפשר להתאהב בה
ומה אני מוצא בה
וגיליתי לה שכל השירים ששלחתי לה היו עליה
והיא אמרה שאין לה מה להגיד
איכשהו היא תמיד הוציאה
אותי במצב שאין לי מושג אם היא רוצה אותי או לא
ואז נפגשנו פעם ראשונה
רק לפני שבועיים בשבת כזאת מאורגנת שהיא
גם הייתה בה
וזה היה ממש כיף
מצד אחד
אבל מצד שני
זה היה ממש מוזר
פתאום לפגוש מישהי שהכרתי כל כך לעומק
במציאות
והיא גם נבלעה בין האנשים
אז יצא לי לדבר איתה
אבל לא הצלחתי לדבר איתה לעומק באמת
וזה השאיר אותי במצב ביניים מאוד מוזר כזה
ואנחנו עדיין מדברים כל יום בטלפון
אבל אני עדיין לא יודע מה המצב בינינו
גם בשבת היא כזה כל הזמן ישבה לידי ודיברה איתי
אבל תמיד זה הרגיש לי מצב ביניים
אף פעם לא היה לי את האומץ לשים על השולחן שאני אוהב אותה עד כלות הנפש והגוף
אני מפחד שאם אני אשדר את אהבתי החזקה אליה
היא תלך
אז אני כל הזמן משדר כאילו הכל בסדר
אבל אף פעם אני לא באמת דובר אמת
אבל גם לא דובר שקר
מין מצב ביניים כזה מוזר?

איך פותרים את הדבר הזה?
איך גורמים לזה להגיע לאיפה שאני באמת רוצה להגיע?
שזה יהיה ברור שזה הקשר בינינו
זוגיות אמיתית עם רגשות והכל?
אנונימי