8 תשובות
היא יודעת שחברה שלה נכנסה למצב נפשי לא טוב?
שואל השאלה:
כן
היא לא מצליחה לתמוך בה אבל כל הזמן שואלת דרך אנשים אחרים איך היא
אנונימית
מרוע או מחוסר אונים איך לעזור?
שואל השאלה:
לא מרוע
אנונימית
שואל השאלה:
המצב הנפשי כרגע בסדר
אנונימית
שהיא לא חברה טובה, כל כך קשה לחבק, להיות שם בשבילה ולהגיד שהיא חשובה לה?
יכולה להגיד לך שבאופן אישי לי קשה עם התקפים למינהם ובכללי אני לא תמיד מרגישה מספיק טובה בשביל לעזור ולתמוך, אז כן אני עושה צעד אחורה ומשתדלת לבדוק מה איתה דרך אנשים אחרים. לדעתי זה לגיטימי, זה לא בא מתוך רוע או נטישה, פשוט שאני לא מרגישה יעילה מספיק לסיטואציה אני לא אנסה ובטעות אולי אהפוך את זה למסובך יותר.
שואל השאלה:
ברור שזה קשה^
אנונימית