6 תשובות
לא אלוהים, אבל הם ישויות שפשוט סוג של מגינים על העולם לא בדיוק ככה פשוט צריך לסגוד להם כי לפי מה שהם מחליטים ככה תתנהל האנושות
הם כמו מלאכים
אגדות שהמציאו פעם
שהם היו שולטים בכל מיני דברים,
כמו אלת השמש או דברים כאלה
אני לא בטוח אבל
לא בדיוק
אלו אלים שמוזכרים במיתולוגיה היוונית שהם נראים כמו בני אדם
עם רגשות והכל בדיוק כמו בני האדם
רק שלכל אחד מהם יש כוח או כמה כוחות שקשורים לנושא מסוים
נגיד זאוס מלך האלים והברקים
אפרודיטה אלת היופי ואהבה
האלים שמאמינים בהם לפי המיתולוגיה היוונית.
יש הרבה אלים וכל אחד מהם "אחראי" על משהו מסוים, יש הרבה אלים אבל יש את 12 האולימפיים שהם כאילו ההכי חשובים.
זאוס- אל השמים או איך שתרצו לקרוא לזה
פוסידון- אל הים והסוסים
האדס- אל השאול
(אגב, זאוס פוסידון והאדס הם שלושת האלים החזקים ביותר מתוך 12 האולימפיים)
אפרודיטה- אלת האהבה
אתנה- אלת החכמה והיצירה
דיונסוס- אל היין
הפייסטוס- אל הכבשן
ארס- אל המלחמה
אפולו- אל השמש, הרפואה, השירה, החץ וקשת
ארטמיס- אלת הירח וחיות הבר או משו בסגנון קצת שכחתי מצטערת
הרה- אלת הנישואין והפריון
הרמס- אל השליחים והגנבים

בנוסף, לכל אל יווני יש גם התגלמות רומית. אלה אותם אלים אבל עם שמות אחרים. יש עוד המון להוסיף אבל אני לא יכולה להכניס הכל בתשובה הזאת.
אנונימית