6 תשובות
לא.
לא נראלי זה מה שאני עושה עם קונברס
לא
מה מביך זה גרביים
חדמש לא
את לא צריכה להתבייש בזה שאת לא לובשת מותג
את לא צריכה להתבייש בזה שאת לא לובשת מותג
לא מה?
באותו הנושא: