6 תשובות
לימדו אותנו לשנוא אחד את השני, זאת התוצאה.
עם מפולג, שלא מקבל את זה שיש אנשים עם דעה שונה.
אח''כ כל פיפס יכול להיות מוצא מהקשרו וגורם להסטה.
לא תומך ולא שולל את הדעות שלה, אבל המצב של החברה הרבה יותר מדאיג אותי מהפרסונל לייף של מיס ארז
עם מפולג, שלא מקבל את זה שיש אנשים עם דעה שונה.
אח''כ כל פיפס יכול להיות מוצא מהקשרו וגורם להסטה.
לא תומך ולא שולל את הדעות שלה, אבל המצב של החברה הרבה יותר מדאיג אותי מהפרסונל לייף של מיס ארז
יש לי תשובה די מורכבת בנושא ענתה כאשר נשאלה על הלחץ הפומבי שמפעיל רוג'ר ווטרס על אמנים כמו ניק קייב או רדיוהד, שלא להופיע בארץ. "שמחתי מאוד שרדיוהד באו לישראל. אפילו אם משהו נורא מתרחש במדינה מסוימת, זה לא אומר שהאזרחים שלה הם חלק מזה או אפילו רוצים בכך, וזה בבירור המקרה בישראל. 90 אחוז מ-40 אלף האנשים שבאו להופעה של רדיוהד לא רוצים שהכיבוש יימשך.
אני מאמינה שה-bds עשו עבודה מצוינת בהעלאת המודעות לנושא", הוסיפה.
סליחה אבל היא אנטיציונית ובעד הבידיאס.
אני מאמינה שה-bds עשו עבודה מצוינת בהעלאת המודעות לנושא", הוסיפה.
סליחה אבל היא אנטיציונית ובעד הבידיאס.
שואל השאלה:
חשוב לי להבהיר שאני לא תומך בה או משהו וזה אפילו לא קשור לדעות פוליטיות, זה עניין שכאילו ראיתי אנשים ששאלו מה קרה ענו להם ואז הם הגיבו מבלי לחקור בעצמכם. אגב נכון שהיא כן ניסתה להגיד משהו על הבי די אס ואז כולם אמרו שהיא תומכת שלהם ואנטי ציונית... אני גם יודע שזה ממש בדיליי אבל עדיין.
חשוב לי להבהיר שאני לא תומך בה או משהו וזה אפילו לא קשור לדעות פוליטיות, זה עניין שכאילו ראיתי אנשים ששאלו מה קרה ענו להם ואז הם הגיבו מבלי לחקור בעצמכם. אגב נכון שהיא כן ניסתה להגיד משהו על הבי די אס ואז כולם אמרו שהיא תומכת שלהם ואנטי ציונית... אני גם יודע שזה ממש בדיליי אבל עדיין.
אנונימי
^אבל כי היא תומכת בבידיאס ואנטיציונית, היא לא הסתירה זאת. גם לא טרחה באמת להתנצל על כך.. סימן שזאת היא, למי שטוב שישמע אותה למי שחושב שזה לא מוסרי טוב מאוד, שלא ישמע זמרת שכזאת.
שואל השאלה:
אגב בלי שום קשר אני חושב שצריך להפריד בין מוזיקה לבין האמן עצמו. בטח לא להכריח את עצמך להקשיב למישהו שאתה מרגיש שהוא נוגד ברמה חמורה את כל העקרונות שלך. העניין הוא שזה רק דעה שונה, זה לא שהיא תומכת טרור שתבינו ועשו ממנה סוג של תומכת טרור (גם אם לא אמרו שהיא כזו)
אגב בלי שום קשר אני חושב שצריך להפריד בין מוזיקה לבין האמן עצמו. בטח לא להכריח את עצמך להקשיב למישהו שאתה מרגיש שהוא נוגד ברמה חמורה את כל העקרונות שלך. העניין הוא שזה רק דעה שונה, זה לא שהיא תומכת טרור שתבינו ועשו ממנה סוג של תומכת טרור (גם אם לא אמרו שהיא כזו)
אנונימי
^בי די אס נתפס כתומך טרור, כידוע הוא לא מגנה את המחבלים ואירגוני הטרור, אלה רק אותנו ועוד בגללם.
אני חושבת שאומן לא אמור להביע דעה פוליטית כי בוא.. פוליטיקה זה לא הצד החזק שלהם, לשיר ולרקוד כניראה שיותר, אם בכל זאת הם מביעים שהיו מוכנים לגל השנאה שיגיע אחרי בין אם זה מהימין ובין אם זה מהשמאל.
ולכן שישתקו, לטובתם ולטובת הצלחתם..
אומן שיוצא נגד העם שלו ובעד אירגון שנועד כדי להחרים את עמו כן צריך להחרים אותו כי אם כל הכבוד יש גבול.
אני חושבת שאומן לא אמור להביע דעה פוליטית כי בוא.. פוליטיקה זה לא הצד החזק שלהם, לשיר ולרקוד כניראה שיותר, אם בכל זאת הם מביעים שהיו מוכנים לגל השנאה שיגיע אחרי בין אם זה מהימין ובין אם זה מהשמאל.
ולכן שישתקו, לטובתם ולטובת הצלחתם..
אומן שיוצא נגד העם שלו ובעד אירגון שנועד כדי להחרים את עמו כן צריך להחרים אותו כי אם כל הכבוד יש גבול.
באותו הנושא: