7 תשובות
רק אם את אוהבת ורוצה להשקיע כי זה קשה
תברחי כולם אצלי בבית ספר סובלים
אם את מתחברת למגמה אז כן
אבל היא דורשת לא מעט השקעה אז לקחת בחשבון
אם את אוהבת ברןר
אני בהנדסת תוכנה זה 10 יחידות וזה סיוט אבל אם זה רק 5 יחידות מדעי המחשב זה יהיה קשה אבל אפשרי
כןן!! (עושה תואר מדמ"ח בתיכון xd)
אחלה של מגמה,הגעתי לשם בהתחלה מתוך מחשבה שתוך חצי שנה אני עפה וזה מקצוע משעמם,והיום אני ממש אוהבת אותו