14 תשובות
זה לא כולם
אין לי מושג אולי זה קשור לאונה שמאלית ואונה ימינית או איך שלא כותבים את זה
שואל השאלה:
^מה
אנונימית
לא כולם
יש גם סטרייטים שמתנהגים ככה
בטח יש על זה מחקרים אקדמאיים, אולי שמסבירים את הקשר בין המשיכה להתדמות העצמית, אבל אני לא חושב שיש פה מישהו שיוכל לענות לך על זה
שואל השאלה:
בחיים לא ראיתי סטרייט שמתנהג ככה וליטרלי כתבתי שלא כולם
אנונימית
התכוונתי שלגברים ולנשים יש אונה )במוח( שהיא קצת שונה שכאילו לגברים יש יותר מצד אחד ונשים יש יותר מהצד השני
בסדר שלא ראית זה לא אומר שזה לא קיים^^
שואל השאלה:
בסדר עכשיו שאלתי על גברים ספציפי שאוהבים גברים
אנונימית
לפי מה שהבנתי זה יכול להיות בגלל שהם הסתובבו עם בנות יותר (זה גם למה לחלקם יש קול גבוה כזה)
יש להם הורמונים נשיים בגוף
שואל השאלה:
אם יש להם הורמונים נשיים למה הם לא מקבלים מחזור??
אנונימית
למה לגברים שאוהבים נשים יש התנהגות גברית?
שואל השאלה:
כי זה הטבע שלהם
השאלה איך זה שיש גברים שאוהבים גברים שמתנהגים ממש כמו גברים סטרייטים לפעמים זה מרגיש שהם מתנהגים ככה בכוונה
אנונימית