6 תשובות
לא.
אנונימית
לא זה בניהם אל תתערבי
מה אתה רציני? ירח או ואטאבר, זה לא דיבור תקין ואם היא אמרה לה " גם את" משתמע שהאם אמרה ראשונה. זה לא תקין... זה די לא טוב
לא זה רק יגמר יותר רע, כל פעם שאחותי מתערבת בריב שלי ושל אמא שלי אני גם רבה איתה וזה נגמר נורא.
לא ממליץ להתערב מנסיון אישי זה יגמר רע מאוד אבל אבל תנסי לדבר איתה מתי שהיא יותר רגועה אבל תסבירי ברוגע כי היא תתעצבן הכי טוב לא להתערב כי גם זה יכול להיגמר רע את האמת
באותו הנושא: