19 תשובות
לא את לא בבעיה, זה ממש יפה.
הרבה בהצלחה לך:)
הרבה בהצלחה לך:)
אנליטית
טריגו
שתי שאלות חדוא ובעית קיצון אם היא תהיה נורמלית,אם לא אז הסתברות
טריגו
שתי שאלות חדוא ובעית קיצון אם היא תהיה נורמלית,אם לא אז הסתברות
שואל השאלה:
^^פשוט מפחיד אותי שאחת מהשאלות שאני יודעת תהיה ממש קשה ואני אתקע
ותודה רבה :))
^^פשוט מפחיד אותי שאחת מהשאלות שאני יודעת תהיה ממש קשה ואני אתקע
ותודה רבה :))
אנונימית
מה הבעיה בחמש נושאים, עשיתי את זה שנה שעברה ידעתי בדיוק ארבעה נושאים וזה גם מה שעשיתי בבגרות.
עשיתי הסתברות אנליטית טריגו וגיאטמטערה
עשיתי הסתברות אנליטית טריגו וגיאטמטערה
שואל השאלה:
^^^ בדיוק מה שאני מתכננת רק שאני נוראית בהסתברות אז אני מקווה שהבעית קיצון תהיה בסדר
^^^ בדיוק מה שאני מתכננת רק שאני נוראית בהסתברות אז אני מקווה שהבעית קיצון תהיה בסדר
אנונימית
שואל השאלה:
^^אבל צריך לענות על 5 שאלות בבגרות לא?
^^אבל צריך לענות על 5 שאלות בבגרות לא?
אנונימית
גם אני ניגשת היום ואפילו שלמדתי את כל הנושאים אני מפחדת שאולי אסתבך, אבל אני בטוחה שלמדת טוב מספיק בשביל לעבור את המבחן ב100
לא^^
זה למה אמרתי שזה יפה שלמדת 5 כי במקרה ותתעכבי על שאלה תוכלי לעשות אחת אחרת
זה למה אמרתי שזה יפה שלמדת 5 כי במקרה ותתעכבי על שאלה תוכלי לעשות אחת אחרת
מרוכבים וחקירות
שואל השאלה:
^^^אני לא יודעת אם ב100 אבל אני מקווה לפחות יותר מ70 חחח
וכל הכבוד על הלמידה אני בטוחה שתצליחי
^^^אני לא יודעת אם ב100 אבל אני מקווה לפחות יותר מ70 חחח
וכל הכבוד על הלמידה אני בטוחה שתצליחי
אנונימית
שנה שעברה בגלל ההקלות היה לנו פחות שאלות ויותר בחירה
שואל השאלה:
^^^^ צריך על 4 שאלות?
בטוח?
תמיד במתכונת אמרו לנו לענות על 5
^^^^ צריך על 4 שאלות?
בטוח?
תמיד במתכונת אמרו לנו לענות על 5
אנונימית
אולי כי לוקחים לכם את השאלות הטובות אז אמרו לכם לעשות לפחות עוד אחת למקרה...
שואל השאלה:
לא המורה שלי בדקה לי את כל חמשת השאלות במתכונת
מוזר
לא המורה שלי בדקה לי את כל חמשת השאלות במתכונת
מוזר
אנונימית
צריך לענות על 5 שאלות
בשאלון של 481
בשאלון של 481
שואל השאלה:
^ אז כן זה השאלון שאני עושה
^ אז כן זה השאלון שאני עושה
אנונימית
אנליטית
טריגו
2 פונקציות
בעיית קיצון
ואם משהו לא ילך לי אני כנראנ אלך לגאומטריה למרות שאני לא אוהבת
טריגו
2 פונקציות
בעיית קיצון
ואם משהו לא ילך לי אני כנראנ אלך לגאומטריה למרות שאני לא אוהבת
נראה לי אני אעשה חקירה, אנליטית, טריגו והסתברות/חקירה נוספת אם יש חוץ מהחלק של האינטגרל
אה וגם בעיות קיצון
באותו הנושא: