8 תשובות
כן
ברור שונאת את הברזלים
ברור
כן, לוקח זמן להתרגל
כן גם לי זה היה ככה ברזלים זה לא נוחח מתרגלים קצת אבל עדיין זה תמיד מציק
כן. תשימי בלי ברזל.
כן
כן ברזלים זה ממש לא נוח אבל מה לעשות
אני בהתחלה שנאתי אבל התרגלתי עם הזמן
בתכלס עכשיו אני בצבא אז אני לובשת מתחת למדים חזייה בלי ברזלים אבל ביציאות אני לובשת חזייה עם וזה כבר לא כואב
אני בהתחלה שנאתי אבל התרגלתי עם הזמן
בתכלס עכשיו אני בצבא אז אני לובשת מתחת למדים חזייה בלי ברזלים אבל ביציאות אני לובשת חזייה עם וזה כבר לא כואב
באותו הנושא: