14 תשובות
למה לא כתבת מעצבנים?
הספאם של הפלסטיני מאתמול
הספאם של הפלסטיני מאתמול
שואל השאלה:
מה היה רשום בו? ^
מה היה רשום בו? ^
אנונימית
המשתמש הפלסטיני מאתמול זה היה קורע.
ההוא של המורה שגילתה על בגידה זה סתם היה מוזר
שהיהודים צריכים לחזור לאירופה ושהוא בעד מדינה פלסטינית וכל השיט הזה
אני זוכר שהיה לפני איזה מיליון שנה כשרק הגעתי לאתר תקופה של שאלות בסגנון "נדקרתי מעיפרון, אני בהיריון??" וגם הקלאסי "בן 91 ובת 5 עובד ביחד?" וכל השיט שבסגנון הזה.
היה גם ליל ספאמים שאנשים רשמו מלא דברים הזויים ואני זוכר שהייתי שותף לכמה מהם בזמנו חח
היה גם ליל ספאמים שאנשים רשמו מלא דברים הזויים ואני זוכר שהייתי שותף לכמה מהם בזמנו חח
זה היה לפני שנה ואני דיי חושב שזה ספאם אבל הוא כתב שהוא נאבד בטיול השנתי ומערכת סטיפס ענו לו
שואל השאלה:
חחח^^
חחח^^
אנונימית
הכי טוב שראיתי פה עד היום זה ספאם ממש ממש ערוך של מישהי שמספרת פשוט את העלילה של הסרט "קרולויין ודלת הקסמים" ואומרת לדוגמא: "אני מצאתי דלת בבית שלי שהובילה לעולם קסום" וזה היה ממש מצחיק
א*סו לי את המיקמק מה מערכת מיקמק יכולה לעשות?
וואי זה הצחיק אותיי
וואי זה הצחיק אותיי
"מישהו פה נספה בשואה?"
^ אני מתת
זה אני עשיתי פעם
איך אומרים באנגלית: "התקבלתי ללימודי ארכיטקטורה, כן הבחינה היתה ממש קשה, אבל עברתי אותה בהצטיינות"?
איך אומרים באנגלית: "התקבלתי ללימודי ארכיטקטורה, כן הבחינה היתה ממש קשה, אבל עברתי אותה בהצטיינות"?
היה פה ספאם אחד עם חוזה זוגיות, די ממזמן
באותו הנושא: