4 תשובות
אייפון גם עם סוללה טובה יותר וגם מצלמה טובה יותר.
אבל קצת יקר יותר גם
אבל קצת יקר יותר גם
לא שלי זה בטוח
אייפון
אבל עדיף כבר להביא אופנוע במחיר הזה
אבל עדיף כבר להביא אופנוע במחיר הזה
לכל הטלפונים יש מצלמה טובה. אבל לאפל יש דייל או משהו עם החברות של המדיה החברתית שהאיכות של מי שאין לו אייפון תהיה גרועה.
אייפון 11 יש לו הרבה זיכרון וממולץ מבחינת מצלמה ומחיר (לי אין אותו אבל למלא שאני מכיר יש והם שמחים). סוללה טובה אין באייפון אבל אפשר לקנות מטען נייד או מגן מטען
אייפון 11 יש לו הרבה זיכרון וממולץ מבחינת מצלמה ומחיר (לי אין אותו אבל למלא שאני מכיר יש והם שמחים). סוללה טובה אין באייפון אבל אפשר לקנות מטען נייד או מגן מטען
באותו הנושא: