6 תשובות
לא זה לא
לא, למה בושות
לא זה לא בושות
שימי זין תלכי איך שנוח לך אחותי
אנונימית
לאף אחד לא אכפת כלכך, אם זה מחוסר ביטחון תנסי לשנות את זה, להתחיל להוריד לאט לאט את המסכה, ואז לצאת בלי, תצאי נגיד להליכה בלי המסיכה עד שתתרגלי ותלכי ככה גם לבית ספר ומעבר
את יכולה לומר שההורים שלך מפחדים עדיין. או שאת מבקרת את סבא וסבתא שלך והם בקבוצת סיכון