14 תשובות
היי אחותי מאיפה הג'ינס?
לענות על סטורי
שואל השאלה:
ואם היא לא העלת שום סטורי?
ואם היא לא העלת שום סטורי?
אנונימי
אז תגיב לה על היילייט או שתחכה לסטורי
שואל השאלה:
אבל זה לא מוזר להגיב להיילייט?
אבל זה לא מוזר להגיב להיילייט?
אנונימי
ממש לא
בוא נגיד שהבדוי יותר מוזר מלהגיב להיילייט חחחח
^^חחח אבל בנות תמיד נכנסות להיילייט גם בשביל באמת לשאול מאיפה כל מיני בגדים וכאלה
שואל השאלה:
היא רשמה לי שהוא מפולאנד בר אז רשמתי לה "תודהה"
"הוא יושב עלייך מהמם"
ואז היא עשתה לי לייק על ההודעה ורשמה לי "בכיף"
"תודהה❤"
זה טוב?
היא רשמה לי שהוא מפולאנד בר אז רשמתי לה "תודהה"
"הוא יושב עלייך מהמם"
ואז היא עשתה לי לייק על ההודעה ורשמה לי "בכיף"
"תודהה❤"
זה טוב?
אנונימי
חחח זה קצת יותר מדי נחמד
אה לא משנה הבנתי כן זה טוב
שואל השאלה:
ומה לשלוח למישהו? אבל לא בקטע של להתחיל איתו, בקטע של לנסות להכיר אותו
ומה לשלוח למישהו? אבל לא בקטע של להתחיל איתו, בקטע של לנסות להכיר אותו
אנונימי
זה כבר תשאל את הבנים
מגיב לסטורי
אנונימי
באותו הנושא: