14 תשובות
היי אחותי מאיפה הג'ינס?
לענות על סטורי
שואל השאלה:
ואם היא לא העלת שום סטורי?
אנונימי
אז תגיב לה על היילייט או שתחכה לסטורי
שואל השאלה:
אבל זה לא מוזר להגיב להיילייט?
אנונימי
ממש לא
בוא נגיד שהבדוי יותר מוזר מלהגיב להיילייט חחחח
^^חחח אבל בנות תמיד נכנסות להיילייט גם בשביל באמת לשאול מאיפה כל מיני בגדים וכאלה
שואל השאלה:
היא רשמה לי שהוא מפולאנד בר אז רשמתי לה "תודהה"
"הוא יושב עלייך מהמם"
ואז היא עשתה לי לייק על ההודעה ורשמה לי "בכיף"
"תודהה❤"
זה טוב?
אנונימי
חחח זה קצת יותר מדי נחמד
אה לא משנה הבנתי כן זה טוב
שואל השאלה:
ומה לשלוח למישהו? אבל לא בקטע של להתחיל איתו, בקטע של לנסות להכיר אותו
אנונימי
זה כבר תשאל את הבנים
מגיב לסטורי
אנונימי