7 תשובות
שואל השאלה:
אני לא חושבת שיש מישהו שחושב כמוני :( אבל אוקי תודה בכל זאת 3>
אנונימית
וואו גם אני בול ככה
חברים שלי תמיד חושבים שאני כזאת קטנה ותמימה מה שאני ממש לא דרך אגב אבל להגיד לך את האמת זה לא ממש מפריע לי אני דיי אוהבת את זה משום מה אבל אני יכולה להבין מאיפה זה מגיע ואני גם יכולה להבטיח לך שמתישהו את תמצאי אנשים שתוכלי לסמוך עליהם ב100 אחוז כדי שתוכלי להוציא את האני האמיתי שלך לידם
חוץ מזה למה אי אפשר פשוט לא להיות גם כחולה וגם עדינה? לדעתי זה שילוב מושלם❤
יהיה מישהו שחושב כמוך תאמיני לי
יש לרוב הילדים בשכבה שלי (אני בכיתה ח ) וגם רוב מי שנראות הכי תמימות אצלנו בשכבה יש הכי הרבה ראש כחול ...
זה לא מביך יש כאלה שאוהבים נשים עם ראש כזה, ואת תמצאי אחד שיאהב את המחשבות שלך בסוף
ו מתישהו תמצאי בנאדם שתרגישי איתו בנוח לדבר על הדברים האלה. אולי יקח זמן אבל בסוף זה יגיע
ברור הרבה אנשים חושבים הרבה מאוד זמן על דברים מלוכלכים זה הגיוני וזה חלק מהגוף והצרכים של בני האדם