9 תשובות
תלמדי עוד קצת
תפסיקי ללמוד, זה כבר לא יהיה אפקטיבי, במיוחד אם אין לך כוח
לכי לישון
לכי לישון זה עדיף, זה לא שהזמן הקצר הזה יעשה איזה שינוי. הכל טוב זה לא סוף העולם
שואל השאלה:
אתם מדרדרים אותי
אנונימית
תמשיכי קצת על מה שאת פחות חזקה בו
תלמדי רק מה שאת צריכה באמת אני לא למדתי בכלל וואי
תלמדי אבל לא עד מאוחר
לכי לישון!
אני הייתי מתישה את עצמי לפני מבחנים ואז מקבלת ציונים נמוכים, אל תעשי את זה!
לכי לישון, תאכלי משהו נחמד ולא כבד מידי.
לילה טוב וכמובן שבהצלחה מחר