8 תשובות
זה לא מה שיקבע לך את העתיד, תזכרי שתמיד יש מועד ב ולוקחים את הציון הגבוה
שואל השאלה:
^ אני בחו"ל במועד ב לצערי...
אנונימית
את יכולה כל שנה לגשת
יהיה טוב לכי תנוחי
בהצלחהה
אם לא תצליחי תמיד יש מועד ב
שואל השאלה:
^ זה לא סהכ בגרות... זה מה שיקבע לי את העתיד.
אנונימית
תלכי לישון קטן עלייך סך הכל בגרות היא תעבור !
הכל טובב נעבור את זה כמו גדולים
רק ריכוזז