התחברות
הרשמה
לאנשים שלומדים באוניברסיטה (עדיפות לבן גוריון), אפשר לקחת שני קורסים מפסיכולוגיה, גם אישיות וגם קוגניטיבית? תודה לעונים
15 במאי 2022, 19:08
פסיכולוגיה
תואר אקדמי
פסיכולוגים
תואר ראשון
תיכון
2 תשובות
כן. אני סמסטר ב של שנה א בעברית, לוקחת את שניהם.
א
אנונ ימית
וגם הם נחשבים קורסי חובה אז אתה חייב לקחת אותם מתישהו במהלך התואר.
א
אנונ ימית
באותו הנושא:
יש פה אנשים שלומדים באוניברסיטה הפתוחה?
יש פה אנשים שלומדים באוניברסיטה הפתוחה? ואם כן באיזה עיר?
אנשים שלומדים באוניברסיטה הפתוחה הם פחות מוערכים מאילו שבאוניברסיטה רגילה?
אנשים שלומדים באוניברסיטה / מכללה
אנשים שלומדים באוניברסיטה/מכללה איזה מחשב יש לכם?
(השאלה נמחקה לי עכשיו), תגידו אתם מכירים סטודנטים שלומדים במכללה או באוניברסיטה שתומכים בביבי?
תורת המשחקים זה משהו שלומדים באוניברסיטה כתואר?
כל המידע שיש בעולם, וכל המידע שלומדים באוניברסיטה, קיים גם באינטרנט?
מהי הסיבה לכך שאנשים מלומדים עם תארים באוניברסיטה הינם נחמדים יותר וברמה גבוהה יותר?
מהי הסיבה לכך שאנשים מלומדים ובוגרי אוניברסיטה הם אנשים הרבה יותר איכותיים ומשכילים?
יש כאן כאלה שלומדים באוניברסיטה הפתוחה?