7 תשובות
ככה הם מגדירים את עצמם, כמו שאנחנו מגדירים את עצמינו יהודים, זו ההגדרה העצמית שלהם
שואל השאלה:
^^אבל יהודים זה עם שקיים, פלסטין זו לא מדינה, זה שקר
אנונימית
בעיקרון הם קוראים לעצמם ככה. ופעם בתקופת הבריטים אם אני לא טועה לארץ קראו פלשתינה, אז הם קוראים לעצמם על שם מה שהיה פה בתקופה ההיא.
אנשים נואשים שמחפשים צומי
קראו לזה פלשתינה מה הקשר
אנונימית
מה זה משנה שזאת לא מדינה
למה, יש מדינה בשם "נוצריה" או "בדואיה"?
זה לא מחייב
שואל השאלה:
^אבל זה לא עם...
אנונימית