6 תשובות
תנסו למצוא דברים דומים לדבר עליהם. טעם במוזיקה, תחביבים וכו
זה קורה הרבה וזה מבאס אבל אם אתם לא מוצאים יותר מידי זמן נושאי שיחה וזה לא זורם עדיף פשוט לחתוך כי זה לא ילך לשום מקום.
תדברי סתם על משהו שקרה לך שימשוך זמן כזה ואז אולי הוא יזכר בעוד מקרים דומים ותצחקו על זה וזה
מה כבר תעשי עם בנאדם שאת לדבר איתו לא מסוגלת?

תיהיו מאוהבים באופן קסום ותבהו בקיר ביחד?
מה הפואנטה כיאילו נשמה..
שואל השאלה:
אבל שאנחנו מדברים בטלפון או נפגשים זה הכי קליל וזורם וכיף ובווצאפ זה תקוע ומוזר כזה
אנונימית
אז תגידי ככה^
כנראה שניכם בידיוק כמוני, לא מסוגלים לתקשר בהודעות אבל יותר פתוחים שזה פנים מול פנים.

תשמעי לא חייבים להיות בהודעות כמו שבחוץ אני חושב שהיי מה קורה מה עשית היום ולספר איזה משהו מצחיק או משהו שקרה היום זה מספיק לא צריך לאכול תראש בוואטס אפ