4 תשובות
אני הייתי הולכת על יד
שואל השאלה:
אז אתה אומר שעדיף כבר להתגייס כרגיל?
אז אתה אומר שעדיף כבר להתגייס כרגיל?
אנונימית
שואל השאלה:
כן אבל לפי מה שקורה במציאות, מעדיפים את אלה שסיימו במכללה מאשר ב יד?
כן אבל לפי מה שקורה במציאות, מעדיפים את אלה שסיימו במכללה מאשר ב יד?
אנונימית
שואל השאלה:
אוקיי תןדה
אוקיי תןדה
אנונימית
באותו הנושא: