3 תשובות
שואל השאלה:
daboorzar
לא חושבת שזה יעלה לי הרבה כסף כי אני יודעת ללמוד לבד ללא קורסים
אנונימית
אני בדיוק עושה את זה עכשיו. גם בתיכון שלי לא היה מסלול בגרויות כזה, אבל מבקשים מרכז/ת הבגרויות אצלך בבית הספר להירשם למבחן - שולחים לה את מספר השאלון והתאריך. במידה ואין בגרות כזו בתיכון, היא פשוט מזמינה טופס ואת מבצעת את הבחינה עצמה בכיתה עם תלמידים אחרים, שעושים בגרות אחרת. לא בעיה
יש מיקודיות, כלומר ספרים וחומרי לימוד שאפשר לקנות וללמוד לבד, ויש גם קורסים אם ממש קשה לך
לבדוק איפה כן עושים את זה וללכת לברר איתם איך אפשר, כנראה זה יהיה פרטי וזה יעלה די הרבה אבל בהצלחה.