4 תשובות
דה ריאליזציה. גם אני סובלת מזה.
זה יכול לבוא מדי פעם אבל אצלי זה באופן תמידי.
זה בעצם תחושת ניתוק מהסביבה, הכל מרגיש כמו חלום/סרט/כאילו אתה בתוך בועה ולא מקושר למציאות.
יש גם דה פרסונליזציה שבה אתה לא מרגיש בתוך הגוף שלך.
אצלי אישית זה נגרם מתוך טראומה- הדחקה
שואל השאלה:
איך מטפלים בזה?
אנונימי
האמת, שלא יודעת.
בעיקרון אמורים ללכת לפסיכולוג ולמצוא את הסיבה לזה
אני כבר שנתיים מנסה ולא עובד.
אבל לפעמים זה עובר לבד
שואל השאלה:
אה סבבה תודה בהצלחה לך מסע(:
אנונימי
באותו הנושא: