26 תשובות
לא מסכים איתו ולא אסכים לעולם
כהנא מדק
אני חושב שהיה צריך להעיף את כל היהודים מגרמניה
צריך
כהנא צדק
מתישהו, כולם בלי יוצא מין הכלל יבינו שבה א צדק, אבל אז זה יהיה מאוחר מידי
שהוא אכן צדק
אנשים שחושבים שכהנא צדק: רק תזכרו שהפוך זה קדצ אנהכ, ואין בזה היגיון, בדיוק כמו הדעה שלכם.
אנונימית
כן
אנונימי
^^ אי אפשר למצוא היגיון בכוח, כשכוח הוא התשובה היחידה
^ההיגיון לא צריך להיות בכוח עצמו, אלא בסיבה לכך שמשתמשים בכוח.
אנונימית
אנונימית בשבילך


.םכלש העדה ומכ קוידב ,ןויגיה הזב ןיאו ,כהנא צדק הז ךופהש ורכזת קר :קדצ אנהכש םיבשוחש םישנא
אנונימי
^^את זה תשאלי את הערבים, לא אותי
אנונימי,
ברור שאין במה שכתבתי היגיון. סתם משעמם לי.
ולא יודעת אם זה אתה או אנונימי אחר, אבל לקרוא לרצוח מישהו זה הסתה (=לא חוקי).
אנונימית
חוקים משתנים. לא תמיד חוק זה מה שנכון
מותר לקרוא לרצח ערבים בדיוק כמו שלהם מותר לא רק לקרוא לרצח יהודים, אלא לעשות את זה בפועל.

בכל מקרה, אני עם מדינת ישראל מזמן סיימתי. אנטי ציוני מוצהר.
אנונימי
שואל השאלה:
אם כל פעם שהיו באמת מתייחסים להסתה לרצח כבר חצי מאכלוסייה הייתה בכלא כנראה...
אנונימי
^ היה כבר מרד אזרחי והיו מקימים מדינת ישראל שניה, מדינה ע"פ ההלכה.
אנונימי
מלחמה אזרחית התכוונתי
אנונימי
מלחמת אזרחים *
אנונימי
פאסון, יש סיבה לכך שחלק מהחוקים קיימים.
לקרוא לרצח אדם שנבחר לכנסת זה פוגע בזכותו לחיים ולביטחון ופוגע בדמוקרטיה.

שואל השאלה, זה כי צריך אישור מיוחד כדי להגיש כתב אישום על הסתה.
אנונימית
כהנא טעה
הוא היה נאצי. ימח שמו וזכרו
לא הוא לא
הוא ניסה לשלול לכל הערבים אזרחות בגלל מוצאם, אותו דבר שהיטלר עשה לבני עמנו לפני השואה.
הוא צדק ברעיון אבל טעה בזמן.
הוא איחר את התקופה שבה הרעיון הזה יהיה הגיוני בכמה עשורים.
אם הוא היה אומר אותו ב1948-1967 היה על מה לדבר, עוד היינו בתקופת מלחמה והיינו יכולים להסתיר את זה באופן הגיוני.
גם באותה תקופה ישראל הייתה דמוקרטיה חלקית בלבד, עם מפלגת שלטון בלתי מעורערת אחת ועם אופוזיציה חלשה, אז היה אפשר לבצע את זה.
כשכהנא הציע את זה, הוא איחר, מדינת ישראל כבר הייתה דמוקרטיה מלאה, וכבר לא בתקופת מלחמה.
ולכן כשהוא הציע את זה הפתרון הפך אותו לטרוריסט והרעיון נזנח כתוצאה מהסכנה שהוא מביא למדינת ישראל (הרעיון הזה מכחיד את מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית).
מה הדעה של כהנא ומי זה?




בואו נעשה ניסוי, הפעם אני לא אבקש מסטיפס לא למחוק לי ונראה אם הם כן