התחברות הרשמה

0 עם דירוג נמוך ו3 למעלה זה יפה? או שעדיף דירוג גבוהה/בינוני

15 במאי 2022, 14:30
גיל 14שיער    
2 תשובות
שואל השאלה:
בצדדים דירוג עם חצי כאילו?
אנונימי
בעיניי 0 זה מכוער
עדיף 0.5 / 1
א
אני בסדר, העולם דפוק (בן)
באותו הנושא:
מה עדיף שהשיער יהיה קצת ארוך(יש תמונה) או להוריד את השיער למעלה ולעשות דירוג ?
חח איך אני מעלה את הדירוג אמינות?
מי מעלה את הדירוג אמינות?
איך אני מעלה את דירוג האמינות שלי?
מה ההבדל בין דירוג 0 לדירוג נמוך?
אתן אוהבות גלאח עם דירוג או מעדיפות שיער למעלה?
מה מעלה את הדירוג אמינות?
איך מעלים דירוג אמינות? וכמה הדירוג שלי?
איך אני מעלה את הדירוג אמינות שלי ?
איזו דירוג מתאים לתספורת מריאנס למעלה ?
דירוג נמוך או דירוג גבוהה??