10 תשובות
תעני אוקי
לאב אדום
גם אני אותך
גם אם את לא אןהבת אותה זה לא משנה אין משהו אחר לרשום
מצטערת אבל אני לא מרגישה את אותו הדבר
גם אני אוהבת את עצמי
אנונימית
גם אני אוהבת אותי (:
תודה? סמיילי?
כל דבר חוץ מ:
טוב
תודה
אוקיי
מרגש
מרתק
טוב אחי